Jure Žigon
III

Dušan
Dušan Žigon, 29.12.2014, 10:27
Popravek: Pregledal sem arhiv mojih vzponov. V njem je zabeleženo, da smo to grapo poimenovali Lunin žarek, ocena: 30, 45 st. plezano 29. 11. 1979. Tisti dan smo po Jugovi grapi osvojili Dovški Križ, sestopili do Bivaka III in zvečer pred spanjem v bivaku navdahnjeni s kuhanim vinom in svetlobo polne lune naskočili še to grapo, ki s krnice Za Akom vodi v Srednji Kotel pod Malo Martuljško Ponco. Na sobotni turi smo to grapo uporabili za prehod od Bivaka III do Bivaka pod Špikom. Zaradi pomankanja snega je bila grapa težje preplezljiva kot v soju lune pred 35 leti.
Danilo
Danilo Patarčič, 29.12.2014, 12:45
Pogled v zgodovino ferajna- mal sem poškilu v knjigo vzponov Čaota iz tistih cajtov in prišel do naslednjega podatka:Vrh za stenami, grapa srebrne mesečine, plezano 29.11.1980 , ponoči,grapo smo solirali, še prej pa smo dobro zakurili v bivaku III in se dobro ogreli z vinom ,Ob proslavljanju dneva republike in precejšni količini pijače je nekdo ob 11h zvečer predlagal, da gremo zlezt še kakšno grapo in ideja je bla ob velikem navdušenju vseh takoj sprejeta in v lepi mesečini smo se rahlo trhleni odpravili v grapo.
Stanka
Stanka Jelenc, 29.12.2014, 03:00
Lepo sva vidva tole napisala. Če povzamem, imamo lunin žarek in srebrno mesečino, najbrž bi zraven bolj sedla srebrna penina kot pa kuhano vino. Če je že Dušan pri svojem poročilu bolj diplomatski, ga potem dopolni Kavboj z vso svojo odkritosrčnostjo oz. svojim neposrednim stilom poročanja in pove vse, kar smo si bralci najbrž že kar sami predstavljali. Vas kar vidim, gamse mlade, kako ste se sredi noči zapodili v tisto grapo! Lepo, da ti stari zapisi še obstajajo in da niso preveč trhleni!