Naj slika

datum smučar/ka gora - smer težavnost - dolžina
18.06.2017 Irena Gričar  Johannisberg 3463 m-    1100 m
Sosmučar:Sano, Gorazd, Peter, Nika, Sandi
Komentar: Juhuhu, to pa je bilo smučanje, ne pa jeba, ki sem jo bila do sedaj deležna.
27.05.2017 Jasmina Zajc  Oberlercherspitze (turni vrh)-3051m    1200 m
Sosmučar:Stanka, Buki
Komentar: Super tura, na momente vroče kot v kotlovnici, ampak je bilo vse poplačano s smučarijo.
15.05.2017 Marko Tatič  Testa del Grand Etret 3200 m-
18.04.2017 Tomaž Javornik  Testa del Grand Etret (3203m)-    800 vm
Sosmučar:Marko Tatič, Špela Verovšek, Robert Hočevar, Marjeta Kralj, Marko Mlakar (AO Železničar)
Komentar: Štartali iz koče Vitorio Emanuelle 2 in vmes presmučali še eno flanko pod Ciarforonom (3642).
17.04.2017 Tomaž Javornik  Grand Paradiso (4061m)-    2000 vm
Sosmučar:Marko Tatič, Špela Verovšek, Robert Hočevar (AO Železničar)
Komentar: Malce vetrovno in gužva na vrhu, tako da se nismo rokovali z Marijo.
09.04.2017 Matej Mišvelj  Križ-
Sosmučar:Neja
Komentar: Verjetno zadnja smučarska tura. Zjutraj nama je moralo zbijala precejšnja vročina in megla. Približno v višini bivaka 4 se je odprlo in po soncu sva nadaljevala do vrha. Za nazajgrede pa vse mogoče od snega. Sva se pa čudila zaspancem, ki ob 11h štartajo iz Vrat.
Zdej pa servis, pospravljanje, ...
08.04.2017 Stanka Jelenc  Prečenje Kanina v Možnico-
Sosmučar:Bačko, Nataša, Aleš, Matjaž, Franc, Sašo
Komentar: Odlične razmere od Prevale pa vse do bivaka pod Bavho. Malo poprha, zatem firn,čudoviti zavoji po deviškem snegu, nasploh pa nikjer žive duše. Spust v Možnico pa v duhu letošnjih snežnih razmer. Ampak tura je še vedno kraljevska! Je pa orientacijsko zahtevna, saj je potrebno najti vse prehode in se spustiti v prave grape.

Tudi v spomin na oba preminula prijatelja, Janeto in Igorja, nazadnje smo bili na tej turi prav z nijma!

Foto: Bačko

08.04.2017 Andrej Otovčevič  Križ (2410m)-
Sosmučar:Leon
Komentar: Zgoraj super putrček, v senci Stenarja trdo, spodaj južno...
01.04.2017 Matej Mišvelj  Plazje, Mangart-  Z Z   1700vm
Komentar: Zanimalo me je smučanje zimske smeri z Mangarta. Zjutraj se internacionalno odpravimo proti snegu. Ene pol ure kasneje že drsamo in pridrsamo na sedlo. Mangart je od daleč zgledal precej kopen ampak sem vseeno nesel dilce od kjer se bo pač dalo. Pustil sem jih 20m pod vrhom in šel še do križa. Na žalost je bila megla in veter zato sem se hitro obrnil. Prvi metri so bili bolj abručanje kot smučanje, potem je šlo lepo. Snega je pač premalo letos, zato sem tudi potegnil v italijansko varianto. Lepa izpostavljenost, pazit je treba vsak zavoj, nižje pa uživancija po trdem snegu. Zdej bo pa res počas konec smučanja.
01.04.2017 Peter Mrak  Sella Nevea-Prevala-    950m
Sosmučar:Tina
Komentar: Po markirani 636, sprva na smučeh, potem pa kakšnih 100 višinske peš. Od tod naprej na smučeh neprekinjeno. Čudovit ambient, mojstrsko speljana mulatiera po pecej strmem razu. Lepo! Ko prideva iz gozda je sneg vedno bolj pomrznjen. Šlo je brez srenačev, vendar sva za vsak slučaj na zadnji dolgi prečki pod Lopo vseeno cepin ven potegnila. Spustila sva se na Prevalo, in se tam odločila da mava dovolj (Pestreljenik v oblaku, veter, dežurni pozbljivec pa pomankljivo oblečen). Smuka do avta.
30.03.2017 Kaja Puhan  Wilder Pfaff (3458 m)-
Sosmučar:Sebastian Larcher, Stefan Müller
27.03.2017 Jakob Kovač  Prestreljenik (2499m)-Sella Nevea, Vzhodno pobočje    1550m
Sosmučar:Matej Kovač
Komentar: Ponedeljek se je izkazal kot window of opportunity za kakšno izmed zadnjih turno-smučarskih dogodivščin, ob ne ravno bogatem stanju snežne podlage v nižjih predelih pa se je mukoma porajalo vprašanje KAM. K sreči je k temu pomagala ČAO stran, kjer sem se odločil, da bova z bratom poskusila prekopirati sobotno turo Kite. Bil je še bolj trd dan kot pri njemu. Matej je takoj obupal z ledeno progo in se po njej vzpenjal z derezami, jaz pa vztrajal s taktiziranjem in dodobra nabrusil nove kože. Tudi smučanje z vrha ni bilo začuda nič kaj bolj mehko in ocena III+/mestoma S4 se je zdela zelo za lase privlečena ... sam v taki trdi vertikali še nisem smučal, zanimiva izkušnja :) Za na Okno, ki je od daleč zgledalo dokaj kopno, nama je zmanjkalo energije, volje .... tako sva po ledeni progi odmučala nazaj k avtu.
25.03.2017 Boris Berce  Križ-Sovatna - Vrata    1400
Sosmučar:Stanka Jelenc
25.03.2017 Tomaž Javornik  KSA - Koroška Rinka-čez Turski žleb    1000m
Sosmučar:Marko Tatič & co
25.03.2017 Miha Jemec  Ankogel (3230m)-
Sosmučar:GRS LJ
Komentar: Z žičko iz Mallnitza na 2600nm, nato s psi in peš do vrha. Spust v Bockstein in nato z vlakom nazaj v Mallnitz. Spust je bil možen iz vrha pa vse do cca 1400nm, kar na koncu nanese skor 2000vm. Lepa tura!
25.03.2017 Matej Mišvelj  Prestreljenik 2499-    1550
Komentar: Kjub visokim temperaturam zjutraj na parkirišču je bila proga trda in skoraj ledena. Zato sem več ali manj celo pot do škrbine trpel s srenači. Vzhodno pobočje Prestreljenika je bilo že fajn mehko in neproblematično za smučanje. Potem pa še en vroč vzpon do okna in prestop na severno stran, kjer ni sneg čisto nič odpustil. Trdo ko kamen.
25.03.2017 Sabina Novakovič  Romatenspitze-  2696 m 2696 m   ca 1000 vm
Sosmučar:Jasmina, Šerc, Luka, Tone
Komentar: Krasni konci, prvih par metrov navzdol v megli, potem pa sonček in vriskač. Spodaj gnilc. Trikrat smo si odpeli smuči, vendar se je dalo prismučat do avta. Polej pa k Štefki na fritattensuppe. Krasno je blo. Bili smo tako zgodnji in tako pozni, da smo se izognili planiški noriji.
25.03.2017 Andrej Otovčevič  Preber (2740m)-
Sosmučar:Anka
Komentar: Od avta smo smuče nesli cca 5 min. Potem pa s smučami vse do vrha. Smučanje odlično po srencu. Na planini pri koči Prebelhalterhutte se za silo še da - po snežnih smrklih - prismučati do ceste in po njej skoraj do avta.
Drugače pa veliko turnih smučarjev, pa tudi sneg naglo pobira v teh toplih dneh.
25.03.2017 Jasmina Zajc  Romatenspitze (2.696 m)-    1020m
Sosmučar:Šerci, Sabina, Luka, Tone
Komentar: Za vriskat lepo in najboljši sneg v celi sezoni.
20.03.2017 Jakob Kovač  Begunjščica-Centralna grapa
Sosmučar:Jurij Hostnik
Komentar: Skozi Centralno bi se še dalo smučat, po Šentancu je že treba nest zgoraj smuči par metrov globje v grapo, da se pride do snega. Prismuča se s taktiziranjem po skrajni desni strani do gozda. Bliža se konec ...
19.03.2017 Tomaž Javornik  Šrbina Medon nad Sella Neveo (2300m)-    1200m
Sosmučar:Marko Tatič in kompanija
19.03.2017 Jakob Kovač  Peca - Knepsovo sedlo-Trebnikov žlih  S3 S3
Sosmučar:Gašper Kovač, Stane Lodrant
Komentar: Kot praktično pravega domačina na koroški Peci me je že kar kako leto ali dve mikala tale "trebniška luknja" levo od smučišča Peca. Kljub verjetnim slabim snežnim razmeram smo se jo v domeni družine odločili malo raziskati in v tihi želji dodati še strmejšo Grapo pod Veliko glavo, a se je za slednjo potem žal izkazalo, da proti vrhu ni več zadostno zalita in smo ostali samo pri spustu skozi Trebnikov žlih, ki pa je vseeno navdušil. Sledilo je mučenje skozi gozd in kakšna luknja v smučeh do same sredice. Auč
19.03.2017 Matej Mišvelj  Svačica-
Sosmučar:Neja, Andrej
Komentar: V dolini so tekaški progi šteti dnevi, pod Svačico je pa še fina smučarija
19.03.2017 Samo Murn  -Jalovčev ozebnik  III/ 45° III/ 45°
Komentar: Snežne razmere so bile odlične za smučanje po ozebniku. Drugače pa kar nekaj ljudi v smeri ozebnika in prav tako za Kotovo sedlo.
19.03.2017 Primož Žigon  Svačica, 1953 m-
Sosmučar:Jure
Komentar: Razmere prejšnji vikend so naju prepričale, da se vrneva na avstrijsko stran Karavank. Najprej sva se z Belščice spustila proti Celovški koči, se vrnila na sedlo in nato odsmučala proti izhodišču v Poden. Smuka letnemu času primerna, številčen obisk je že dodobra načel zgornji del melišča pod Belščico, teptana tekaška proga pa je še omogočala smuko do Podnarja.
17.03.2017 Andrej Otovčevič  Kredarica (2515m)-
Sosmučar:&Co.
Komentar: Super razmere.
15.03.2017 Kaja Puhan  Veliki Draški vrh-    2243m nv
Sosmučar:Tatko, Ivana
Komentar: Turo začnemo na Rudnem polju. Po smučišču se vzpnemo proti Viševniku, ki ga obidemo po Severni strani. Preko Srenjskega prevala se spustimo na Jezerca in nato povzpnemo na vrh Velikega Draškega vrha.
Spust: nazaj na Jezerca, nato na planino Konjščico in nato krajši vzpon in spust skozi gozd nazaj do Rudnega polja.

Vreme: kičasto. vroče. brez oblačka.

Snežne razmere: zadovoljive. Snega ni na pretek, ni pa bil preveč južen, tako da je bila smuka do Konjščice dobra, le rušje zaradi pomanjkanja snega ni bilo dobro zalito, tako da smo malo drvarili. Zadnji del skozi gozd za moje pojme ni bil hvale vreden (snega ni na pretek).
12.03.2017 Nina Slabe  Stubeck-2370 m    700 vm
Sosmučar:Jasmina, Metka, Šerci, Šerc, Luka Skočir
12.03.2017 Jana Šercer  Stubeck, 2370m-    700vm
Sosmučar:Jasmina, Metka, Nina, Šerc, Luka Skočir
Komentar: Bilo je sončno in kičasto :)