Anže Mihevc | 19.02.2018

Tabor zimske Alpe Slovenija 2018

Čez vikend je potekal omenjeni zimski tabor katerega sem se tudi sam udeležil, in sicer v Kamniško Savinjskih Alpah. Nastanjeni smo bili v domu v Kamniški Bistrici, kjer so zelo lepo poskrbeli za nas, saj so nam kuhali same dobrote in cel vikend na polno hajcali krušno peč, da smo lahko sušili svojo premočeno opremo in obleke. V petek zvečer smo se z udeleženci in vodjema tabora - Luka Stražar in Urban Novak - spoznali in predebatirali plane za vikend ter odšli zgodaj spat, saj je bil zajtrk v soboto naročen za ob 4:30. Malo čez peto uro zjutraj smo že švicali vsak v svojo smer proti izbranim smerem. S Krištofom sva si izbrala prečenje grebena Macesnovca v zahodni steni Planjave, ki nama je tudi v veliki večini uspel. Splezala nisva samo mogoče prvih 100 m grebena, saj nisva nikjer našla lahkega prehoda na greben. Sicer pa je bilo prečenje grebena prav zabavno in ne najbolj enostavno, saj je na nekaterih delih snega veliko, drugje pa nič. Posluževala sva si vseh mogočih tehnik plezanja, od brez rokavičnega plezanja do tulanja Smeško Še najbolj siten je bil sestop, saj sva sestopila po letni poti na Kamniško sedlo, kjer sva gazila do notranjih organov in prečila bolj ali manj nevarne flanke. Oddahnila sva si šele pri koči na sedlu, kjer sva v zimski sobi v miru pomalicala in nato kar se je dalo hitro sestopila v dolino na krvavice in klobase Smeško Soudeleženci tabora so večinoma plezali v Planjavi, nekaj pa tudi v Brani in Turski gori. Po večerji je sledila analiza in kovanje načrtov za nedeljo. Vreme nam jih je zjutraj prekrižalo, smo pa naredili vsaj kondicijsko turo do tam, kjer je pač šlo, kajti je zelo pihalo in zapadlo kar nekaj novega snega. Skratka, tabor je bil super, saj sem spoznal veliko novih ljudi z veliko voljo do plezanja tudi če ni razmer. Upam pa, da se me je ta volja kaj prijela! Smeško

P.S. Hvala Komisiji za alpinizem, da sem se lahko udeležil tabora in hvala vodjema tabora za ideje, motivacijo in zgled!

Klik za večjo sliko

Na začetku grebena sva pomalicala in se naštimala za plezat

Prvi prehod na greben je bil za naju pretežak zalogaj

zato sva šla na drugo stran grebena in šla malce višje

Klik za večjo sliko

po travah, borovcih in skalah

na grebenu

nadaljevanje grebena

le kam grejo?

Krištofu je vroče

na razgled! Smeško

tako je zgledala pleža

sva se malo razgibala

celo eno kratko trdo flanko sva popikala

počasi se greben zaključi

res je blo lepo

nato pa gaženje proti sedlu

Klik za večjo sliko

sonce je ves čas pripekalo

in sva že na varnem

še selfi Smeško

Klik za večjo sliko

ekipa nedeljskega dopoldneva, ki je obrnila malo pod Pastirci