Miha Vuk | 08.06.2014

Plazje in Mangart po turistično

Z Maretom sva bila sicer namenjena v Malto, a sva zjutraj malo poležala, pa tudi stroški prevoza nama niso bili po godu in sva šla pogledat na Mangartsko sedlo. Brez vseh težav se po sicer zaprti cesti pripelješ do snega, ki se začne pri zadnjem tunelu (cca. 1800m). Ta je na debelo zasut in bo še dolgo neprevozen. Družbo nama je delalo kup motoristov in nekaj kolesarjev, z avtom sva bila edina.
Od avta sva štartala ob 11h! Navkreber na mulatiero, po njej do snega (10min) in po njem direkt na vrh Plazja. To je bilo ob 12h še precej trdo, kar v kombinaciji z kamenjem na snegu ni ravno najbolje. Smuka nič posebnega, sega pa sneg vse do 1200m (30min od avta). Odsmučava ta boljši del in nato nazaj gor sončit se na travice.
Po kosilu jo mahneva še proti Mangartu. Čeprav je bilo že sredi popoldneva in vroče za popizdit je bil sneg odličen - odjenjan, nikjer pa se ni vdiralo niti do gležnja. Nasploh so razmere v celotni vršnji glavi idealne. Zalite so vse grape (link spodaj). O tem je poročal tudi edini smučar, ki sva ga ta dan srečala.
Midva sva jo mahnila v Slovensko grapo, ki se sicer konča sredi stene. Bila je odlična, več povedo slike.
Do planine lep smuk, prismučaš do tunela, peš skozi in do avta. Jupi!

Razmere in logistika na Magrtu so skratka skuper in se jih splača izkoristit. Vsaj še kak teden ali dva ne bo dosti drugače.
Jaz sem bil z svojim drugim turnim smukom sezone strašno zadovoljen, Mare pa se ne ustavlja in je že v torek z Rokom Medjo presmučal še Zimsko smer z vrha.

Primorske stene - Severna stran vrhnje glave

Klik za večjo sliko

Vstop v Plazje

Klik za večjo sliko

Plazje

Klik za večjo sliko

Proti Mangrtu

Klik za večjo sliko

Izbrala sva Slovensko grapo (desno)

Klik za večjo sliko

Na vrhu Slovenske grape

Klik za večjo sliko

priskuča se do zadnjega tunela

Klik za večjo sliko

ki bo še lep čas neprevozen

Klik za večjo sliko

na drugi strani pa te čaka avto

Marko
Marko Tatič, 12.06.2014, 13:25
manjsi popravek v torek je biu tunel ze prevozen oz bolj prehoden ker ga je tik pred nama skidal buldozer tko da nazaj grede ni bilo treba plezat cez Smeško