Stol - Janežev žleb

Uroš Bajec | 20.04.2013

S Tatkotom sva se zmenila, da greva smučat v Veliko Dnino in potem sva šla na Stol. Smeško

Zmenila sva se ob 4h na pumpi; kdor zamudi pelje. Mareta je vožnja malo zdelala, ker sva šla do izhodišča v Medjem dolu po kolovozih in se je bilo treba ...

Proti Krnu, pa skor obrnu

Miha Šercer | 20.04.2013

Danes je imela naša firma na Planini Kuhinja pod Krnom en dogodek in sem moral biti tam. Pa sem si rekel da brez dilc le ne grem tako daleč. Ko parkiram po skoraj dveh urah in pol ovinkov pa me skoraj kap (glej sliko št. 1). Nič, dilce in pancarje ...

Povnova dolina

Andrej Erceg | 14.04.2013

V zmerno klančino Makekove Kočne sem s smučmi pritisnil okoli osme. Sicer sem ob poledeneli cesti avto z namontiranimi verigami prvič (nepravilno) parkiral že ob sedmih a potem porabil debelo uro, da sem ga preparkiral. Pri vehementnem poizkusu ...

Viševnik, VDV

Miha Šercer | 14.04.2013

Z Juretom Likarjem sva že uigrana naveza, ko je treba na hitro izkoristiti dan še preden najini domači zaženejo vik in krik da naju ni. Nedelja je bila tak dan. Oziroma tako jutro. Ob 10ih sva že zašpilila Viševnik-Srenjski preval-Veliki Draški ...

Stol iz Medvedjega dola (Baerental)

Boris Berce | 14.04.2013

Vstajanje ob štirih zjutraj mi ne diši preveč, ampak za spomladanske ture se je pač potrebno potruditi. Zjutraj je bilo v Medvedjem dolu sicer obilo zehanja, ampak čudovit dan je spanec brž odgnal preč. Na plazu so srenači postali obvezna oprema, ...

Ko bom velik bom Bačko

Peter Janežič | 07.04.2013

Pa smo tudi tisti, ki do včeraj pojma nismo imeli kaj je to turni smuk, dobili svojo priložnost in avanturo. Tečajci ali lepše rečeno, pripravniki za pripravnike, ki ste ostali doma, pa le – več sreče prihodnjič ☺
Proti Gorenjski, je vse ...