Nad Šitom glava - Kamenkov kamin

Jurij Rous | 20.06.2013

Bila sva namenjena, da splezava Trmaste kamine, pa nama je načrte pokvarila kolona vozil pred Karavanškim predorom. Zaradi kasnejšega prihoda na Vršič sva si raje izbrala JV steno in šla v Metulja. Prvi raztežaj napade Grega. Vse se drobi kot da ...

Smer Humar-Škarja v Planjavi

Tanja Metličar | 19.06.2013

Danes me je obiskala dobra vila. Ugotavljam, da ena izmed mnogih v mojem življenju…za katere včasih mislim, da jih nimam ali pa da si jih ne zaslužim. Vendar so vedno tam, ko jih resnično potrebujem.

V nedeljo sem splezala svojo prvo pravo hribovsko ...

Prečenje Zeleniških špic

Jure Kostelec | 16.06.2013

Naj dodam še svoj košček mozaika k dogajanju našega ferajna ta vikend.Že v četrtek sem spraševal kakšni so kaj plani za konec tedna,pa ni bilo nobenega oprijemljivega odgovora.Glede na to da se moj No.1 mentorček potika po Peruju in da me je ...

Zajeda in Šija Brane

Jurij Rous | 16.06.2013

Že dolgo nazaj sem bral knjigo Moje gore od sedaj že pokojnega alpinista Prleta (Milenko Arnejšek), kjer so po njegovem izboru opisani tudi lepi plezalni vzponi v slovenskih gorah. Spomnil sem se na smer Zajedo v vzhodni steni Brane za katero sem ...

Še ena zgodba izpod peresa mladega nadobudnega, letošnjega tečajnika Matjaža Tavčarja:

Včeraj je nadebudni tečajnik doživel še eno čudovito izkušnjo v nizu mnogih enkratnih, v zadnjih devetih mesecih. Takoj po šihtu smo jaz, Jurij, Grega ...

Paklanje

Miha Šercer | 09.06.2013

Vse je bilo že povedano, še več ne bomo nikoli zvedeli, zato samo nekaj slikc in nekaj legendarnih:
''Pazi na moja jajca!'' - Miha pri tlačenju njegove torbe s hrano v prtljažnik
'' Vse me boli...'' - Vili v nedeljo zjutraj, preden je napadel ...